Vitaelife Pharma Omega 3 – adviezen, prijs, waar te kopen, origineel, of is het de moeite waard?

Fitzgrave de kracht van Tobaccotobacco 7645 Views 1 reactie

De voordelen van omega-3 zijn bij iedereen bekend en is niet meer in twijfel. Deze groep van vetzuren in veel voedingsmiddelen en is uiterst belangrijk voor ons lichaam. Wat hun voordeel, waar ze zijn en die omega-3 die nodig zijn in de eerste plaats? Al dat gepraat artikel.

De inhoud

Onverzadigde vetzuren

Onverzadigde vetzuren zijn gemakkelijk oxidatie onderworpen en instabiel warmtebehandeling, zodat producten die deze bevatten, is gezonder rauw eten. Bovendien kunnen ze meestal worden gevonden in plantaardig voedsel.

Met de juiste consumptie van onverzadigde vetzuren bezitten vele nuttige voor de menselijke kwaliteiten. Bijvoorbeeld, ze versnellen de stofwisseling, helpen om de eetlust te verminderen en het minimaliseren van de productie van het stresshormoon cortisol, dat te veel eten veroorzaakt.

Onverzadigde vetzuren worden onderverdeeld in twee grote groepen, afhankelijk van het aantal dubbele bindingen tussen koolstofatomen. Als de koppeling is een zuur is een enkelvoudig onverzadigde of meervoudig onverzadigde of twee.

omega-3 behoren tot de groep van meervoudig onverzadigde vetzuren. In het menselijk lichaam is dat niet geproduceerd en worden derhalve essentieel geacht. Maken deel uit van vele structuren – bijvoorbeeld, celmembranen van de opperhuid, mitochondriale; helpen verwijderen van schadelijke cholesterol, hebben krachtige anti-inflammatoire werking.

De voordelen van omega-3

Zwangere vrouwen en kinderen

Tijdens de zwangerschap, vrouwen vaak toegewezen aan omega-3. Er zijn een aantal ernstige redenen.

De belangrijkste meervoudig onverzadigde vetzuren verlagen het risico op een miskraam en de verschijning van toxiciteit in de latere stadia van de zwangerschap, en ook voorkomen dat de mogelijke ontwikkeling van een depressie bij de moeder. Vooral gevaarlijk toxiciteit, waardoor de nederlaag van vele organen en systemen. Op de achtergrond van deze ziekte lijden aan nieren, de lever, het zenuwstelsel, verhoogt de bloeddruk en oedeem.

De meest geschikte bron van omega 3 visolie, omdat vis bevat meer vetzuren. Van de vele functies die het heeft op het lichaam van de zwangere vrouw, zijn de volgende:

  • Normalisatie van druk en bloedstroom
  • De bescherming van bloedvat cellen
  • Het verminderen van de mogelijkheid van de ontwikkeling van de neurose of stress

Omega-3 hebben een positieve impact hebben, niet alleen op de moeder, maar ook de foetus. Ze versterken van de gezondheid van het kind en bij te dragen aan zijn goede ontwikkeling, problemen met de spijsvertering te voorkomen. En in de eerste maanden van het leven van de baby wordt vaak voorgeschreven visolie in de preventie van rachitis.

Athletes

Omega-3 wordt beschouwd als een belangrijk onderdeel van het dieet om verschillende redenen. Ze onderhouden gezamenlijke gezondheid, verhoging van uithoudingsvermogen, het risico op het ontwikkelen van hart- en vaatziekten te verminderen, hebben een tonic effect. Maar eerst en vooral meervoudig onverzadigde vetten zijn de belangrijkste bron van energie voor elke sporter.

READ  Purefit KETO - adviezen, prijs, waar te kopen, origineel, of is het de moeite waard?

Voor gewichtsverlies

Niet om te zeggen dat de meervoudig onverzadigde vetzuren bijdragen tot een efficiënte verbranding van vet reserves. Maar ze zijn goed te verminderen eetlust, en dus ook het aantal verbruikte calorieën. Daarom, met de juiste inname van omega-3, lichamelijke activiteit en gezond eten kan overtollig gewicht te verminderen.

Voor huid

Op de huid omega-3 hebben ook een invloed. Ze zijn belangrijk om verschillende redenen:

  • Handhaving van het noodzakelijke niveau van collageen. Met het ouder worden, wordt het bedrag geleidelijk verminderd, de elasticiteit van de huid verloren gaat, het lichaam beginnen te verschijnen rimpels. Omega-3 remmen dit proces.
  • Voorkom dat de ontwikkeling van huidallergieën.
  • Actief worstelen met huidaandoeningen zoals acne of dermatitis. Bij mensen is het dieet was geen probleem met het gebrek aan meervoudig onverzadigde vetzuren, dergelijke ziekten zijn veel zeldzamer.
  • Omega-3 zijn krachtige antioxidanten en beschermen de huid tegen schadelijke zuurstof in de lucht.
  • Bescherm het lichaam tegen depressie. Stress en vermoeidheid negatieve invloed hebben op alle systemen en structuren van het lichaam, waaronder de huid.

Voor het hart en de bloedvaten

Cardiovasculair systeem omega-3 is belangrijk omdat het overtollige cholesterol te verwijderen. Cholesterol plaques afgezet op de wanden van bloedvaten, waardoor hun elasticiteit verminderen en de normale bloedstroom verhindert. Omega-3 verminderen het risico op het ontwikkelen van een ontsteking van de hartspier en atherosclerose, zorgen voor de hersenen en de organen normale bloedtoevoer.

Voor immuniteit

Omega-3 maken deel uit van het immuunsysteem celmembranen, en zijn betrokken bij de synthese van eicosanoïden – stoffen die leukocyten leiden naar plaatsen van ontsteking. Bovendien, meervoudig onverzadigde vetzuren gedeeltelijk verantwoordelijk voor de temperatuurstijging tijdens ziekte en dit is een belangrijk moment in de strijd tegen de ziekte.

Voor voegen

omega-3 positieve invloed kraakbeen en botweefsel. Meervoudig onverzadigde vetten zijn betrokken in de juiste vorming van de teams, verhoging van het bedrag van synoviale smering, te versterken botten. Ze verminderen het risico op fracturen in de kindertijd en volwassenheid, onderhouden beweeglijkheid van het gewricht en het minimaliseren van de mogelijke problemen met hen.

Voor spieren

omega-3 invloed op de groei van eiwit in het lichaam en spiergroei is afhankelijk van de synthese. Bovendien, meervoudig onverzadigde vetzuren hebben de mogelijkheid om de omvang van sommige van de spieren in de doorsnede te verhogen.

Tekenen van tekort aan omega-3

Het tekort van meervoudig onverzadigde vetzuren wordt waargenomen in het grootste deel van de wereldbevolking, met name de inwoners van ontwikkelde landen. De reden is simpel – minder aandacht wordt besteed aan het natuurlijke product, snel en niet altijd gezond voedsel dat makkelijker. De consumptie van vette zeevis gedaald, mede vanwege de hoge kostprijs en kwaliteit. En aangezien de meeste omega-3 in vis, is het niet verwonderlijk dat een gebrek aan meervoudig onverzadigde vetten is uitgegroeid tot een massa-fenomeen.

READ  Princess Hair - adviezen, prijs, waar te kopen, origineel, of is het de moeite waard?

De veronderstelling dat iemand omega-3 mist om de volgende redenen:

  • Problemen met de huid. De talgklieren wordt verstoord, de huid begint te schillen en droog op mijn hoofd en roos wordt weergegeven.
  • spierzwakte, pijn en crunch in de gewrichten.
  • Het verlies van de efficiëntie. Bij mensen met een tekort aan omega-3, kunnen er problemen met het geheugen, perceptie van de informatie. Het is moeilijk om zich te concentreren, afleiding en vermoeidheid.
  • een verzwakt immuunsysteem. Body weerstand wordt verminderd, een persoon is meer vatbaar voor ziekten.
  • Minder visie. De ogen beginnen te drogen, waardoor de gezichtsscherpte daalt.

In aanvulling op gezondheidsproblemen, gebrek aan omega 3 oorzaken depressie, slecht humeur, nervositeit. Individuen om deze reden zelfs ervaren suïcidaal.

Het dagtarief

Om de normale omega-3 in het lichaam te handhaven, is het voldoende twee of drie keer per week vette vis te eten. Maar als dit niet mogelijk is, om de dagelijkse behoefte zal helpen Supplement vullen.

Een bepaald bedrag, wat de dagelijkse norm zou moeten zijn, nee. Elke wetenschappelijke organisatie heeft verschillende gegevens, maar het gemiddelde bedrag van de omega-3 is in de range van 300-500 mg per dag voor volwassen mannen en vrouwen. Volgens Rospotrebnadzor, wordt het dagtarief 800-1600 mg zijn.

zwangere en zogende vrouwen moeten 200 mg meer dan, en de gemiddelde vraag van de pasgeborene 50-100 mg.

Echter, er zijn ziekten waarbij de dagelijkse consumptie van omega-3 moet worden verbeterd. Patiënten met hart-en vaatziekten, is het raadzaam dat 1000 mg per dag, en mensen die gevoelig zijn voor depressie -. 200-2000mg

Omega-3 en visolie:? Wat is het verschil

Sommige mensen ten onrechte denken dat visolie en omega-3 – een en dezelfde. In feite is het verschil tussen hen is, en heel groot.

Visolie bestaat uit verschillende vet-oplosbare elementen, die zich ophopen in de vislever. In zijn samenstelling bevat glyceriden, meervoudig onverzadigde vetzuren omega-3 en omega-6. Farmacie visolie bestaat voornamelijk uit vetzuren omega 3,6 en vitamine A en D.

Sterker nog, de meeste omega-3 in visolie. Maar meervoudig onverzadigde vetten in het voor het totale gehalte kleiner is dan de derde, al de rest -. Andere stoffen

Application

Meestal omega-3 is verkrijgbaar in capsule vorm. Zij dalen in een apotheek zonder recept, dus ze kopen kan iedereen. Ondanks dit, alvorens moeten overleggen met een specialist om ervoor te zorgen dat het geneesmiddel geen schade zal veroorzaken.

In de preventieve doeleinden volwassene, slechts één capsule per dag tijdens de maaltijd of onmiddellijk daarna. De benoeming mag niet minder dan drie maanden zal duren, anders is het resultaat mag niet worden.

Voor therapeutische doeleinden, kan de dosis verhoogd worden tot twee of drie capsules per dag in overleg met uw arts. Kinderen onder de twaalf jaar is ook nodig om een ​​specialist te zien.

Om zich te ontdoen van de onaangename smaak van visolie in de mondholte, is het raadzaam in het dieet van zure vruchtensappen, solo augurken of zuurkool op te nemen.

READ  Raspberry Ketone - adviezen, prijs, waar te kopen, origineel, of is het de moeite waard?

Contra

Er zijn gevallen waarin omega-3 is gecontraïndiceerd:

  • Bij teveel vitamine E
  • Bij inname van preparaten met vitamine E
  • Als u gevoelig voor vetzuren omega-3
  • Intolerantie van omega-3
  • Bij een allergische reactie op vis of zijn producten.

Hoe goed vetzuur gebruiken?

De meeste goede producten die vetzuren in zijn ruwe vorm zal brengen, dus het is raadzaam om hen niet te bloot aan behandeling of onderworpen aan een minimum te verwarmen. Om problemen te wijten aan een gebrek aan meervoudig onverzadigde vetzuren te voorkomen, is het raadzaam om de volgende regels in acht nemen:

  • Tank verse salades met plantaardige olie – voor het bakken ze verliezen hun nuttige eigenschappen
  • .

  • Niet bewaren olie in het licht, en zelfs beter voor hen om een ​​donkere container te vinden.
  • Bij het kopen van geven de voorkeur aan niet bevroren is, en rauwe vis.
  • Besteed aandacht aan walnoten -. Een paar kernels bevat dagelijkse inname van vetzuren

Als u de voorbereiding van de voeding grondig te benaderen, vetzuren in de voeding zal genoeg zijn om hun hele lichaam te voorzien zijn. Kind van meervoudig onverzadigde vetzuren nodig in de helft tot twee keer minder dan een volwassene, is het ook belangrijk om niet te vergeten.

Harm en overdosis

Bij het maken van omega-3 kunnen bijwerkingen. Bijvoorbeeld, soms symptomen die lijken administratie – misselijkheid, diarree, en zelfs braken. Mensen met een vis allergieën kunnen zwelling veroorzaken, huiduitslag op het lichaam. In deze gevallen moet u stoppen met het gebruik en raadpleeg een specialist voor advies. Hoogst waarschijnlijk zal omega-3 moeten worden vervangen door een andere drug.

Overdose, in de regel een negatieve reactie. Zelfs als dagtarief wordt overschreden, is het geen bedreiging voor het lichaam.

Levensmiddelen die omega-3

Het product met het hoogste gehalte aan omega-3 vette vis. Deze lijst kan onder meer forel, sardines, zalm, zalm, haring, heilbot en makreel. Een groot deel van onverzadigde vetten en een aantal andere onderwater bewoners -. De oester, kreeft, sint-jakobsschelpen

Naast vis voldoende hoeveelheid omega-3 in oliën -. Bijzonder canola en olijf, lijnzaad, walnoten, sla, kool, broccoli en sommige peulvruchten

Top 5 aanvullingen

Er zijn veel producten op basis van meervoudig onverzadigde vetzuren. Niet veel verschil tussen hen, het enige verschil is de fabrikant en de dosering van de stof. Ondanks het feit dat tientallen van dergelijke additieven, vooral populair in Rusland, maar verwierf een paar:

  • Omacor. Een Duitse drug, meestal toegewezen aan volwassenen met een risico op een hartinfarct. Als een dagelijkse behoefte van slechts één capsule per dag.
  • Vitrum Cardio omega-3. Gemaakt in de VS. Voorkomt de ontwikkeling van hart- en vaatziekten, wordt genomen eenmaal per dag. Één capsule het geneesmiddel bevat 1 gram omega-3.
  • Doppelgerts is nog een supplement van de Duitse productie. Een dosis bevat ongeveer 800 mg van de zalm vet.
  • Omeganol Forte inhoud omega-3 en omega-6 vetzuren. Supplementen opvalt tussen de vorige laagste waarde.
  • Nutrilite Supplement uit de Verenigde Staten. Aanvaard in het bedrag van twee capsules per dag.
Marjoleine Nines
Over Marjoleine Nines 87 Artikelen
In het geval van Marjoleine Nines valt meer dan alleen op te letten, maar de twee grootste dingen die je moet weten, zijn dat ze sceptisch en empathisch zijn."" Natuurlijk zijn ze ook vooruitziend, rechtop en gevoelig, maar deze zijn ook in balans door haatgevoelig te zijn . Haar attente aard is echter waar ze zo bekend om is. Vaak zullen mensen erop rekenen en haar tolerantie vooral wanneer ze troost of steun nodig hebben.Niemand is perfect natuurlijk en Marjoleine heeft ook veel minder gunstige eigenschappen. Haar onaangename aard en obsessieve aard veroorzaken veel grieven op vaak persoonlijke niveaus. Gelukkig schittert haar empathie op de meeste dagen helderder.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*